Зворотній дзвінок
0
  • Ваш кошик порожній!

Гарантія та сервіс

Ремонт кавового обладнання

Гарантійне і післегарантійне обслуговання кавового обладнання проводиться в нашому Сервісному Центрі "Кофемания".

Гарантія від 3 до 12 місяців на все пропонуєме кавове обладнання (залежить від виробника). Підтвердженням гарантійних зобов'язань є вірно заповнений гарантійний талон з печаткою (або штампом) магазину та документ, який підтверджує покупку. На еспрессо-кавомашини Saeco також є гарантія 1 рік. Пропонуемо ознайомитись з послугами доставки та оплати.

Перевірка комплекту ы відустність дефектів у вироба проводиться під час передачи отримання товару. Комплектність виробу визначаеться описом виробу чи відповідною інструкцією по експлуатації.

 Також при цьому повинен бути проведен контроль та настройка кавового обладнання нашим фахівцем. Під час доставлення кавового обладнання чи під час придбання безпосередньо в нашому магазині, за бажанням кліента може бути проведено пуск приладу та базове навчання роботи на ньому.

Обмін чи повернення товару на протязі перших 14 діб після покупки може бути проведений згідно «Законом про захист прав споживачів». ПСпоживачі мають право обміняти чи повернути придбаний у нас товар на протязі перших 14 діб після придбання на умовах, вказаних в ЗУпроЗПС.
Звертаем увагу, що обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, котрый не бул вживании та не має слідів використання: подряпін, відколів, потертостей.
Також повинні бути збережені: повний комплект товару; цілостность та всі складові упаковки; ярлики; заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін чи повернення товара проводиться тільки при наявності заключеня сервісного центру про те, що вимоги експлуатації приладу не були порушені користувачем.
Обмін чи повернення товару має бути  в офісе компанії "Кофемания" в робочій час. Для повернення грошей покупець повинен  мати при собі особистий паспорт. Повернення грошей в день повернення товара якщо грошей в кассі немає, відбуваеться на протязі 7 діб